(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

قهوه هسته زیتون واقعیت دارد ؟!

قهوه هسته زیتون

علی رجب‌زاده جوان کارآفرین مشهدی تا همین چند سال گذشته زندگی‌اش را با دریافت حقوق کارگری دریکی از کارخانه‌های مشهد سپری می‌کرد حالا توانسته لقب کارآفرین نمونه و البته ثبت اختراع قهوه زیتون را به نام خود سند بزند.
رجب زاده گفت: من ٩ سال پیش به‌عنوان یک کارگر ساده در کارخانه آرشیا مشغول به کار شدم که تولیدات آن شامل انواع زیتون کنسرو جات و.


این کارآفرین مشهدی ادامه داد: پس از سال‌های زیادی که مدیر تولید کارخانه آرشیا بودم، تصمیم گرفتم به طور مستقل کاری را شروع کنم که به واسطه آن کار کارآفرینی نیز اتفاق بیفتد.

 آیتونا زیتون مرکز فروش عمده زیتون بسته بندی شده و باز، فروشگاه حرفه ای روغن زیتون،زیتون پرورده و ترشیجات آماده همکاری با مراکز مختلف برای ارائه خدمات فروش خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها، نحوه بسته بندی، روند ثبت سفارش و ارسال از طریق فروشگاه آنلاین آیتونا شماره تماس 09395599542 تماس بگیرید. در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت با کیفیت ترین زیتون طارم را تحویل بگیرید.

او با بیان اینکه قبل از شروع کار روی هسته زیتون فرآوری و انالیز انجام دادم گفت: در ابتدای کار، تولید را از یک اتاق ۱۲ متری شروع کردم، با یک دستگاه و آسیاب و مجموعه بسیار کوچک کار را آغاز و به تولید محصولات ادامه دادم.

او افزود: پس از انجام تحقیقات فرآوری هسته زیتون که موثر بر جوان سازی پوست، تسکین درد و هضم غذاست لذا به ثبت اختراع رسید، یعنی ما در این کارگاه هم به تولید قهوه زیتون دست پیدا کردیم و هم اینکه از این هسته بافراوری که انجام می‌دهیم برای خوراک دام استفاده می‌کنیم.
رجب زاده ادامه داد: قهوه زیتون متفاوت با سایر قهوه‌های موجود در بازار است، این محصول قابلیت‌هایی دارد که در قهوه‌های معمول وجود ندارد، به عبارتی قهوه زیتون خواص درمانی بسیاری نیز دارد؛ محصول ما هم رنگ و فوم بالای قهوه رادارد و طعم آن نیزمثل قهوه است، فقط تفاوت آن در خواصش می‌باشد.
او با بیان اینکه هسته زیتون دارای خواص بسیاری است گفت: هسته برای دام قابل استفاده نیست، باید فرآوری و عملیات لازم روی آن انجام شود به طور مثال مراحل شیرین سازی، تلخی زدایی، شورزدایی، خشک کردن، آسیاب شدن، انجام شود تا محصول به دست آمده برای خوراک دام مهیا شود.
رجب زاده بیان کرد: هسته زیتون سرشار از فیبر است ودامدار برای آن که دام پرواری و دام‌شیری داشته باشد که سبب کمک به ازدیاد شیر برای دام شیری و کمک به پروارشدن دام برای دام پرواری می‌شو دو این بحث خوراک دام است که دامدار بر اساس خواسته‌ای که دارد به ما سفارش می‌دهند که این خوراک دام‌هسته زیتون با سبوس، ذرت، جو مخلوط کنیم یا می‌گویند فقط خوراک دام، هسته زیتون را برای مان فرآوری بفرستیم.
این کارآفرین مشهدی گفت: بعد از آن که خوراک دام شناخته و منحصر به فرد شد، تولیدمان یعنی خوراک دام را به صورت گسترده در سطح کشور توزیع را آغاز و ادامه داده و لذا این میزان تولید خوراک دام ماهانه حدود ۱۰۰ تن تولید و توزیع می‌شود.