(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

خواص صابون روغن زیتون برای مو و پوست

روغن زیتون با مزایای بی شمارخود در تمام زمینه ها، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. قرن ها پیش مشخص بود که روغن زیتون برای بشریت مفید و مقدس بوده است. روغن زیتون که ارزش ویتامین بالایی دارد، در غذا  و اغلب در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود، در صورت استفاده در شامپو و صابون به زیبایی شما می افزاید.

 آیتونا زیتون مرکز فروش عمده زیتون بسته بندی شده و باز، فروشگاه حرفه ای روغن زیتون،زیتون پرورده و ترشیجات آماده همکاری با مراکز مختلف برای ارائه خدمات فروش خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها، نحوه بسته بندی، روند ثبت سفارش و ارسال از طریق فروشگاه آنلاین آیتونا شماره تماس 09395599542 تماس بگیرید. در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت با کیفیت ترین زیتون طارم را تحویل بگیرید.

فواید صابون روغن زیتون موها را تغذیه می کندجوش ها را از بین می بردمرطوب کننده طبیعیصابون روغن زیتون منافذ پوست را مسدود نمی کند و به پوست اجازه تنفس می دهدباعث رشد سریعتر مو می شودعلائم پیری را به تاخیر می اندازد

 

اگر از محصولاتی که با پرداخت مبلغ زیادی پول خریده اید راضی نیستید، حالا وقت آن است که صابون روغن زیتون را امتحان کنید!

 

توصیه می کنیم وقتی صابون طبیعی روغن زیتون را در اطراف خود پیدا کردید، حتما آن را بخرید. بیایید کمی بیشتر صابون روغن زیتون را بشناسیم. فواید صابون روغن زیتون برای پوست چیست؟ فواید صابون روغن زیتون برای مو چیست؟ ما به تمام سوالات یک به یک پاسخ می دهیم.

 

خواص صابون روغن زیتون

 

 

 

7 خواص صابون زیتون برای مو و پوست تغذیه کننده مو

 

روغن زیتون حاوی مقدار زیادی ویتامین ای است. ویتامین ای نیز ویتامینی است که مو به آن نیاز دارد.استفاده از روغن زیتون برای مو سبب تغذیه، تقویت، نرم شدن، رطوبت رسانی و جلوگیری از موخوره می شود.اگر موهای خشک دارید، می توانید با استفاده از صابون روغن زیتون موهای ابریشمی داشته باشید.زخم های روی پوست سر نیز با صابون روغن زیتون درمان می شود.اگر فکر می کنید که صابون روغن زیتون باعث ایجاد شوره سر می شود، این چنین نیست؛ چراکه مشکل شوره سر را نیز برطرف می کند.جوش ها را از بین می برداین نوع صابون برای انواع پوست مفید است.صابون روغن زیتون اثری ایجاد می کند که پوست مستعد آکنه را تمیز می کند. اگر پوست شما بسیار مستعد آکنه است، توصیه می کنیم از صابون روغن زیتون استفاده کنید.این صابون یک آنتی باکتریال طبیعی است و خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد. این روغن با داشتن مواد آنتی اکسیدان، سلول ها را از تاثیر رادیکال های مخرب حفظ نموده و واکنش های التهابی را نیز تسکین می دهد.التهاب پوست را التیام می بخشدصابون روغن زیتون که خاصیت بازسازی سلولی دارد، آسیب های پوستی را التیام می بخشد.اثرات ضد التهابی برای درمان خراش، بثورات و حتی آفتاب سوختگی پوست دارد.صابون روغن زیتون برای از بین بردن مشکلات پوستی مانند قرمزی و خارش به اندازه کافی مفید است، حتی افرادی را که پوست حساسی دارند نیز راحت می کند.به لطف صابون روغن زیتون که به طور طبیعی تولید می شود، پوست شما بهتر به نظر می رسد.بانوان گاهی برای پاکسازی آرایش صورت با مشکل مواجه می شوند صابون زیتون یک پاک کننده ملایم برای پوست شما است و می توانید با استفاده از این محصول پوست خود را تمیز کنید.