(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

فروش زیتون کنسروی

آیتونا یکی از بزرگ ترین مراکز فروش زیتون کنسروی بوده و ما سعی داریم در این مطلب به آن بپردازیم. زیتون کنسروی یکی از انواع زیتون بوده که با آب نمک فرآوری می شوند و در نهایت تلخی آن ها گرفته می شود. زیتون کنسروی شکسته نمی شود و نام دیگر آن زیتون شور می باشد. برای خرید زیتون کنسروی با ما در آیتونا همراه باشید.

زیتون کنسروی، مناسب ترین گزینه برای افراد دوست دار محصولات ارگانیک می باشد. این زیتون های ریز و خوشمزه، سرشار از روغن  می باشند و با خوردن آن ها، طعم اصیل زیتون را خواهید چشید. زیتون کنسروی آیتونا به طور کامل ارگانیک بوده و تلخی آن با آب و نمک گرفته شده می باشد. قیمت زیتون کنسروی مناسب و به صرفه بوده و برای همین، می توانید این زیتون را در وعده غذایی هرروزه خود قرار دهید.

زیتون کنسروی به شکل ساده هم خوش خوراک بوده و بسیاری از افراد آن را بدون هیچ تغییری بر سر سفره های خود قرار می دهند؛ اما جذاب ترین و خوشمزه ترین روشی که می توان از این نوع زیتون استفاده کرد، تهیه زیتون پرورده می باشد.

زیتون طارم مناسب ترین نوع زیتون برای تهیه زیتون کنسروی بوده و این به دلیل آب و هوای عالی بوده که در ایران در شهرستان طارم نیز وجود دارد. بی دلیل نیست که در جهان، زیتون طارم آوازه ای خوش دارد و یکی از اهداف مسافران این بخش از کشور، عبور از طارم و خرید زیتون طارم می باشد.

زیتون، این خوراک خوشمزه و مقوی که ایرانی ها در کنار غذا یا به شکل جداگانه آن را میل می کنند و این میوه پرفایده با خواص بی نظیر خود می تواند نقش مهمی در سلامتی شما داشته باشد.

زیتون را می توان به روش های مختلفی آماده خوردن کرد که زیتون شور، زیتون کنسروی، زیتون طعم دار، زیتون شکسته سنتی و زیتون پرورده از انواع آن می باشد. زیتون زرد، زیتون گرده، زیتون شنگه و زیتون ماری از انواع زیتون بوده که در شهرستان طارم وجود دارد و خوب است بدانید که برای آماده سازی زیتون کنسروی از زیتون گرده و درشت باید استفاده کرد.

زیتون کنسروی چیست - طرز تهیه زیتون کنسروی - قیمت زیتون درجه یک طارم - خواص زیتون کنسروی - عکس زیتون شکسته - قیمت زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون پرورده کوچک - خرید زیتون پرورده زیتون کنسروی

آیتونا؛ مرکز بزرگ فروش زیتون کنسروی و ارسال به سراسر ایران

فروش و عرضه زیتون کنسروی درجه یک باغات طارم علیا با بدونه واسطه با قیمت مناسب به فروش می رسد همینطور روغن زیتون، زیتون پرورده، بدون هسته و ... به شرط ازمایش با قیمت باور نکردنی به فروش می رسد. شما می ­توانید انواع زیتون را در آیتونا مشاهده کنید و با بهترین قیمت برای خرید آن اقدام نمایید.

آیتونا انواع زیتون کنسروی، جنگلی، ویژه، ممتاز را که تولید شده از مزارع بسیار تخصصی است، در طعم ­و مزه­ های مختلف با کیفیتی بسیار عالی و در وزن های متفاوتی برای عزیزان به فروش می رساند. شما به راحتی از طریق تماس با واحد فروش می توانید از جزئیات بیشتر مطلع شوید. راه های ارتباط با ما در بخش پایانی سایت درج شده است.

 

 

فواید مصرف زیتون کنسروی

  • بهبود جریان خون
  • سلامت قلب
  • ضد سرطان
  • تقویت استخوان
  • تنظیم قند خون
  • سلامت مغز
  • تنظیم اشتها

 

زیتون کنسروی چیست؟

زیتون های کنسروی از هر نوع و اندازه ای که باشند، در آب و نمک فراورده می شوند تا طعم تلخ آن ها از بین رفته و قابل خوردن شوند. این زیتون ها، برخلاف زیتون شکسته، به شکل کامل در آب قرار می گیرند و هیچ شکافی نمی خورند؛ پس اگر قصد خرید زیتون کنسروی را داشتید، بدانید که این زیتون هم مانند دیگر زیتون های کنسروی، تلخی زدایی شده می باشد. در نهایت، وقتی می گوییم این نوع زیتون تلخ است، یعنی تلخی خوشایندی بوده که بعضی ها طعم آن را بسیار دوست میدارند.

فروش زیتون کنسروی با بهترین کیفیت و قیمت صد در صد رقابتی را از ما بخواهید.

زیتون کنسروی چیست - طرز تهیه زیتون کنسروی - قیمت زیتون درجه یک طارم - خواص زیتون کنسروی - عکس زیتون شکسته - قیمت زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون پرورده کوچک - خرید زیتون پرورده زیتون کنسروی

اندازه های زیتون

یکی از عوامل اصلی در قیمت گذاری زیتون، اندازه زیتون می باشد. اندازه زیتون ها با دستگاهی به نام سورتینگ اندازه گیری می شود؛ اما آیا واقعا این موضوع در طعم و خاصیت هم تأثیرگذار است؟ قبل از هر چیز، بدانید که هرچه اندازه زیتون درشت تر باشد، هسته درشت تری هم دارد؛ پس همیشه فریب زیتون های درشت را نخورید. البته بعضی از زیتون ها بی هسته می باشند و می توانید اندازه واقعی آن ها را متوجه شوید.

نکته بعدی این که زیتون های درشت تر به این معنی نیستند که روغن بیشتری دارند و در نتیجه برای شما مفید ترند. برعکس؛ کوچک ترین اندازه زیتون یعنی زیتون بادامی یا نخودی، روغن بیشتری را در خود جای داده می باشد. به شکل کلی، زیتون ها به 4 اندازه مختلف تقسیم بندی می شوند:

زیتون نخودی یا بادامی باغداران: کوچک ترین اندازه بادام باغداران، زیتون بادامی یا نخودی نام دارد. زیتون کنسروی آیتونا از این نوع بوده که به طور کامل ارگانیک محسوب می شود. قیمت زیتون کنسروی مناسب بوده و برای مصرف روزانه گزینه خوبی به شمار می رود.

زیتون سوپرویژه: از نام این زیتون مشخص بوده که زیتون های کنسروی بسیار درشت در این دسته قرار می گیرند. زیتون سوپرویژه، درشت ترین اندازه زیتون بوده که طبیعتا قیمت بالاتری هم دارد.

زیتون ویژه: اندازه زیتون ویژه، چیزی میان زیتون ممتاز و سوپرویژه می باشد. زیتون های ویژه برای تزیین غذا و سالادها یا مصارف رستورانی به کار می روند.

زیتون ممتاز: نام زیتون ممتاز را روی کنسروهای زیتون زیاد دیده اید. این زیتون ها با آب و نمک فرآوری شده اند و اندازه درشت تری از زیتون های نخودی دارند؛ اما این به معنای خواص و طعم بهتر نیست.

ایتونا فروش زیتون کنسروی را در سایزهای مختلف انجام می دهد.

زیتون کنسروی چیست - طرز تهیه زیتون کنسروی - قیمت زیتون درجه یک طارم - خواص زیتون کنسروی - عکس زیتون شکسته - قیمت زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون پرورده کوچک - خرید زیتون پرورده زیتون کنسروی

خواص زیتون کنسروی

همیشه شنیده اید که ارگانیک هر محصولی، خاصیت بیشتری دارد. از آنجا که زیتون کنسروی به شکل خودرو می روید و انسان در رشد آن هیچ دخالتی ندارد، طعم تلخ تر و اصیل تری دارد و دارای خواص بسیار زیادی می باشد. از جمله فواید و ویژگی های مفید این زیتون، می توان از این موارد نام برد:

کم کالری و رژیمی است

هر زیتون، حدود 7 کالری دارد و می توانید با خیال راحت، در کنار وعده های غذایی خود از آن کمک بگیرید. همچنین، بدن برای هضم کالری زیتون، سوخت وساز زیادی دارد و این به معنای جبران کالری مصرفی می باشد.

چربی مفید برای قلب دارد

اسید چرب و چربی غیر اشباع موجود در روغن زیتون، اسیداولئیک نام دارد که برای بدن، هیچ ضرری نداشته و در مواد غذایی  مثل آجیل پیدا می شود.

به شادابی پوست کمک می کند

اگر می خواهید به بیماری های پوستی ناشی از اشعه ماورای بنفش مبتلا نشوید، از زیتون و فراورده های آن مثل روغن زیتون کمک بگیرید.

التهاب های استخوانی را کم می کند

اولئوکانتال موجود در روغن زیتون، دردهای استخوانی را کم می کند و همچنین، از پوکی استخوان هم جلوگیری می کند.

فشار خون را کنترل می کند

ویتامین های موجود در زیتون و همینطور پروتئین و کالری زیتون، بر فشار خون تأثیرگذار هستند. از این رو، افرادی که فشار خون بالایی دارند، می توانند از زیتون استفاده  کنند.

آیتونا علاوه بر فروش زیتون کنسروی آن را به سراسر ایران نیز ارسال می کند.

زیتون کنسروی چیست - طرز تهیه زیتون کنسروی - قیمت زیتون درجه یک طارم - خواص زیتون کنسروی - عکس زیتون شکسته - قیمت زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون پرورده کوچک - خرید زیتون پرورده زیتون کنسروی

خرید زیتون کنسروی

زیتون کنسروی، مناسب ترین گزینه برای افراد دوست دار محصولات ارگانیک می باشد. این زیتون های ریز و خوشمزه، سرشار از روغن  می باشند و با خوردن آن ها، طعم اصیل زیتون را خواهید فهمید. زیتون کنسروی آیتونا به طور کامل ارگانیک بوده و تلخی آن با آب و نمک گرفته شده می باشد. قیمت زیتون کنسروی مناسب و به صرفه بوده و برای همین، می توانید این زیتون را در وعده غذایی هرروزه خود قرار دهید. ایتونا مجموعه معتبر فروش زیتون کنسروی از شما دعوت می کند برای اطلاع از جزئیات روند خرید، پرداخت و ارسال زیتون کنسروی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.