(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

فروش عمده زیتون بی هسته

ایتونا مرکز بزرگ فروش عمده زیتون بی هسته از شما دعوت می كند با ما در این مقاله همراه باشید. فروش عمده زیتون بدون هسته در این مجموعه با بهترین قیمت ممكن و بالاترین کیفیت صورت می گیرد. برای خرید زیتون بی هسته به صورت فله از طریق راه های ارتباطی ذكر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل به شما در خصوص روند خرید، پرداخت و ارسال زیتون بی هسته راهنمایی برسانیم.

فروش عمده زیتون بی هسته در آیتونا

ایتونا زیتون های بسیار با کیفیت و خوشمزه خود را با به روز ترین روش ها بی هسته می كند، روش های بسیار بهداشتی و عالی! زیتون بی هسته از هسته گیری زیتون كنسروی تولید می شود. همه مراحل هسته گیری زیتون طارم با ماشین آلات كاملا خودكار و صد در صد بهداشتی انجام می شود. برای خرید فروش عمده زیتون بی هسته فله و بسته بندی آیتونا، بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

زیتون به علت انجام مرحله هسته گیری به شکل راحتی تری نسبت به زیتون هسته دار قابل خوردن می باشد. و از همین رو زیتون دوستان استقبال زیادی از آن می كنند. «زیتون» از گذسته جایگاهی ویژه در میان فرهنگ ها و ملل مختلف داشته و این محبوبیت و علاقه خاص به علت خاصیت های دارویی، استفاده خوراکی و نماد فرهنگی در میان مردم به وجود آمده است. هم اكنون در ایران زیتون و محصولات فرآوری شده از آن را به علت طعم منحصربه فرد، ارزش تغذیه ای و خواص طبی شگفت انگیز و جایگاه ویژه ای در میان همه سلایق پیدا كرده است.

زیتون پس از فرآوری اولیه و تلخی زدایی به شکل های مختلفی عرضه می شود. از جمله این محصولات میتوان زیتون پرورده، شکسته، بی هسته، یونانی، عسلی، كنسروی و… را نام برد. شرکت آیتونا با به كار گرفتن روش های علمی نوین اقدام به تولید این محصولات با کیفیت عالی كرده است. فروش عمده زیتون بی هسته با بالاترین کیفیت ممكن در آیتونا صورت می گیرد.

زیتون بی هسته باسلام - خواص زیتون بدون هسته - كالری زیتون بدون هسته - زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون با هسته - زیتون بدون هسته سیاه

فروش زیتون بی هسته فله در آیتونا

آیتونا با در نظر گرفتن سلایق و طبع های مختلف اقدام به ایجاد فرمولاسیونهای كاملا استاندارد، سالم و خاص می كند. و همین نحوه فرآوری با استقبال گسترده علاقه مندان به زیتون روبرو شده.

از زمانی كه دستگاه های هسته گیر زیتون وارد بازار ایران شده است. انواع ابتكار و خلاقیت در تهیه زیتون های بی هسته و ترشی زیتون ها مشاهده می شود. از جمله ابتكارات بر روی زیتون بی هسته مغز پر كردن آن به وسیله سیر، فلفل، گردو و … است. با توجه به ارزش غذایی زیتون و سیر حاصل این ترکیب فوق العاده مقوی و ارزشمند است بنابراین پیشنهاد می شود در سبدغذایی خود حتما از زیتون و سیر کمک بگیرید.

زیتون بی هسته باسلام - خواص زیتون بدون هسته - كالری زیتون بدون هسته - زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون با هسته - زیتون بدون هسته سیاه

زیتون چیست؟

زیتون افزودنی خوشمزه به وعده های غذایی یا پیش غذا است كه خواص ثابت شده متعددی دارد پیشنهاد ما استفاده منطقی از این میوه است. كربوهیدرات کمی دارد اما چربی های زیادی دارد. آن ها همچنین با چندین مزیت سلامتی از جمله بهبود سلامت قلب مرتبط می باشند. مصرف این میوه در برنامه روزانه شما بسیار آسان است و به يک رژیم غذایی مبتنی بر مواد غذایی كامل، افزودنی عالی می دهد.

زیتون میوه کوچکی است كه روی درختان زیتون رشد می كند، آن ها به گروه میوه ای به نام drupes یا میوه های آلویی یا میوه های سنگی تعلق دارند و مرتبط با میوه هایی مثل انبه، گیلاس، هلو، بادام و پسته می باشند. از زیتون اغلب در سالاد و ساندویچ لذت می برند، وزن متوسط هر دانه زیتون حدود ۳-۵ گرم است.

بطور کلی زیتون دارای مقدار زیادی ویتامین E و دیگر آنتی اکسیدان های قدرتمند است. مطالعات نشان می دهد كه آن ها برای قلب مفید می باشند و ممكن است از پوکی استخوان و سرطان محافظت كنند. چربی های سالم موجود در زیتون برای تولید روغن زیتون، يکی از اجزای اصلی رژیم غذایی فوق العاده سالم مدیترانه ای استخراج می شوند، جایی كه ۹۰٪ زیتون ها برای تهیه روغن زیتون استفاده می شود. فروش عمده زیتون بی هسته در آیتونا به تخصصی ترین شکل ممكن انجام می گیرد.

اگر در گروه طرفداران میوه زیتون باشید حتما با انواع شورهای زیتون باهسته، بی هسته و شکسته كه در بسته بندی های بهداشتی یا به صورت فله ای در حلب ها یا ظروف شیشه ای بزرگ عرضه می شوند روبرو شده اید و شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد كه کداميک از انواع این زیتون ها برای مصرف روزانه مناسب ترند. آیتونا، مرکز بزرگ فروش زیتون فله بی هسته می باشد، اكر نیاز به خدمات ما دارید با ما در ارتباط باشید.

زیتون بی هسته باسلام - خواص زیتون بدون هسته - كالری زیتون بدون هسته - زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون با هسته - زیتون بدون هسته سیاه

باورهای غلط درباره زیتون كه به طرز عجیبی شایع شده است!

زیتون كال و تلخ سمی است!

اغلب زیتون های شور و كنسروی تهیه شده در كارخانجات از انواع كال و سبز رنگ بوده و به هیچ عنوان سمی نیستند. در صورتی كه افراد بتوانند زیتون را به صورت تلخ مصرف كنند می توانند از خواص آنتی اکسیدانی و درمانی آن بهره مند شوند اما چون مصرف زیتون تلخ گاهی غیرممكن و تنها بعضی پرورش دهندگان زیتون آن هم در مقادیر اندک می توانند از آن استفاده كنند، برای ذائقه پسند شدن آن را تلخی زدایی می كنند.

زیتون را با سود، تلخی زدایی می كنند

يکی از راه های مرسوم شیرین كردن میوه زیتون، تلخی زدایی آن با سود یا آب آهک و سپس آب نمک است. سود مورد استفاده در كارخانجات صنایع غذایی از نوع فود گرید و مجاز برای مصارف خوراکی بوده و در صورتی كه سود پس از تلخی زدایی به طور كامل از بافت میوه خارج شود هیچ مشکلی برای سلامت ایجاد نمی كند.

روغن زیتون از شور آن بهتر است!

زیتون كنسروی و شور فله ای كه با درصدهای بالای نمک فرآوری می شود برای مصارف روزانه پیشنهاد نمی شود چون نمک آن برای سلامت مضر است. این زیتون در صورتی كه چند روز هم در آب خیسانده شود نمک از بافت آن به خوبی خارج نمی شود.

زیتون پرورده مرغوب و روغن زیتون فرابكر و بكر در مقایسه با شورهای زیتون در اولویت مصرف قرار دارد كه متاسفانه تهیه فرآورده های مرغوب زیتون به خصوص روغن آن بسیار سخت بوده و پیشنهاد بر این است این محصولات را از میان برندهای معتبر كارخانه ای انتخاب و خریداری كنید. دوستان عزیز، زیتون يکی از بهترین روش هاست تا بتوانید

زیتون بی هسته خواصی ندارد!

در صنعت، بعضی از انواع زیتون ها را توسط دستگاه های مخصوص هسته گیری كرده و چون بافت میوه سالم مانده و به آن آسیبی نمی رسد، این نوع زیتون ها مشابه دیگر زیتون های هسته دار ارزش غذایی و خاصیت يکسانی دارند.

زیتون شکسته، روغن گیری شده است!

زیتون های هسته دار یا فاقد هسته ای كه در بازار به صورت شکسته عرضه می شود نه تنها روغن کشی نشده اند، بلكه در مقایسه با انواع شکسته نشده، يک مزیت دارند. برای این كه زیتون بهتر تلخی زدایی و شیرین شود پس از شست وشو آن را با ضربه می شكنند تا سود و آب نمک بهتر وارد میوه شود. در این روش چون آب نمک نفوذ بیشتری در بافت محصول می كند زیتون تا حدودی تخمیر شده و بر خواص تغذیه ای آن افزوده می شود.

برخلاف باور بسیاری از عموم روغن زیتون با شکسته شدن و ترک برداشتن میوه آن خارج نمی گردد. روغن در صورتی از زیتون خارج می شود كه میوه آن كاملا تحت فشار قرار بگیرد، و له و تفاله شده باشد. همچنین زیتون مخصوص روغن گیری باید كاملا رسیده باشد و از رنگ سبز به متمایل به بنفش پررنگ تغییر كند. در صورتی كه زیتون كنسروی و شور شکسته كال و به رنگ سبز روشن است.

زیتون شور فله ای آلودگی ميكروبی دارد!

زیتون های شور انداخته به علت این كه در سود و آب نمک با غلظت بالا فرآوری می شود از نظر ميكروبی برای سلامت مشکلی ایجاد نمی كند، اما احتمال این كه این زیتون ها در مقایسه با نوع كارخانه ای حاوی فلزات سمی مثل سرب، كادمیوم، جیوه و آرسنيک باشد، بالا است. چون نوع سود و خلوص نمک مورد استفاده و جنس ظروف فرآوری و نگهداری زیتون فله ای نامعلوم و نامشخص است. همچنین زیتون فله ای تاریخ مصرف مشخصی ندارد.

زیتون سیاه شده بهداشتی است!

بیشتر زیتون های سیاه موجود در کشور كه به صورت حلقه شده و فاقد هسته عرضه می شود با آهن و مشتقات آن فرآوری شده است و از آنجا كه آهن مورد استفاده از نوع فودگرید و خوراکی و بهداشتی است استفاده از این زیتون ها در حد متعادل برای سلامت مشکلی ایجاد نخواهد كرد.

زیتون های درشت، دستكاری ژنتيک شده اند !

میوه زیتون رنگ و اندازه های مختلف دارد. زیتون خیلی درشت موجود در بازار، در ایران پرورش نیافته و معمولا از سوریه و لبنان وارد کشور می شود. این نوع زیتون، دستكاری ژنتيک نشده و فقط در مقایسه با زیتون های ریز یا متوسط ایرانی، گونه های متفاوت و درشت تر دارد.

مزاج زیتون گرم است؟

از دیدگاه طب سنتی مزاج میوه رسیده زیتون، گرم درجه يک و از نظر تر و خشکی معتدل است. زیتون نارس و سبز، مزاج سرد و خشک و زیتون های سیاه طبع گرم و خشک دارند. روغنی كه از زیتون رسیده استخراج می شود گرم درجه 2 و خشک است.

زیتون را با غذا نخورید!

زیتون اشتها آور خوبی است و پیشنهاد شده این میوه همراه با غذا و مصلحاتش مصرف شود. بهترین نوع آن زیتون پرورده ای است كه با گردو، بادام، سركه خانگی، روغن بادام، سبزی های محلی و انار ترش تهیه شده باشد. مصرف زیتون رسیده و پرورده ای كه با مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه شده باشد به همه افراد پیشنهاد می شود.

زیتون برای بیماری ام اس!

این كه در بعضی سایت ها و شبكه های مجازی نوشته می شود زیتون درمان كننده بیماری ام اس است، پایه علمی ندارد. زیتون داروی این بیماری نیست. اما میوه و روغن آن به علت درجه گرمی كه دارد می تواند پیشگیری كننده از این بیماری باشد.

زیتون جایگزینی برای داروهای مسكن است؟

روغن زیتون خاصیت ضدالتهابی داشته و التیام دهنده بعضی از انواع دردهاست و می توان از آن برای گرم كردن و ماساژدادن مفاصل دردناک استفاده كرد، اما این كه می گویند زیتون می تواند جایگزین مسكن های ضد درد و ضدالتهاب باشد صحت ندارد.

زیتون یبوست زاست؟

چون زیتون تلخی زدایی و ترکیبات قابض آن خارج می شود، روغن و میوه آن كه غنی از فیبر است، خاصیت لینت دهندگی داشته و برای درمان یبوست تجویز می شود.

زیتون بی هسته باسلام - خواص زیتون بدون هسته - كالری زیتون بدون هسته - زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون با هسته - زیتون بدون هسته سیاه

روش های مختلف فرآوری زیتون

همان طور كه می دانید، زیتون در مراحل ابتدایی بعد از برداشت بسیار تلخ است. اورلئوروپئین، ماده شیمیایی مسئول تلخی زیتون است كه باعث ایجاد عطر تند زیتون هم می شود. در صورتی كه بخواهید زیتون را برای مصارف خوراکی کمک بگیرید، باید تلخی زیتون را به روش های مختلف جدا کنید.

هر چند می توانید این كار را خودتان هم در خانه انجام دهید، اما در كارخانجات تولید كنسرو و ترشی زیتون، دستگاه های پیشرفته در مدت زمان کمتری این كار را انجام می دهند. برای قابل خوردن شدن زیتون، ۳ روش برای فرآوری وجود دارند. شور كردن آب، قلیایی كردن، خشک كردن. این روش ها مشخص می كنند كه زیتون شکسته یا سالم به بازار عرضه شوند.

فرآوری زیتون به روش شور كردن

يکی از چاشنی های خوشمزه و پر طرفدار زیتون شور است. در تولید زیتون پرورده، زیتون شور و ترشی زیتون گرفتن تلخی زیتون اهمیت زیادی دارد. چرا كه زیتون مزه تلخ و گسی دارد و بعد از چیدن از درخت، بدون تلخی زدایی قابلیت مصرف ندارد.

در شیوه شور كردن، زیتون ها شکسته می شوند. در صورتی كه خودتان می خواهید در خانه به روش سنتی تلخی زیتون را بگیرید، باید زیتون ها را با چاقو برش دهید. این برش باید در حدی عمیق باشد كه نوک چاقو به هسته برسد. تلخی زیتون از راه همین منافذ عمیق خارج می شود. برای رفع تلخی هم از مخلوط آب و نمک طبیعی استفاده می شود.

برای تهیه شور زیتون باید تلخی زیتون را گرفت و سپس در صورت تمایل آن را طعم دارد كرد. اولین مرحله انتخاب و خرید زیتون مناسب است. زیتون زیاد رسیده نباشد زیر طی فرآیند تلخی زدایی از هسته جدا شده و له می شود. زیتون زیاد درشت نبوده و برای رد انداختن و خراش دادن مناسب باشد. زیتون های درشت را بیشتر ضربه زده و می شكنند.

اما در روش صنعتی، زیتون ها به وسیله غلتک های مخصوص کوبیده و شکسته می شوند. روش های شور كردن زیتون مشابه هم است فقط زمان ماندن زیتون در آب نمک و به عمل آمدن آن ها فرق می كند. در روش های شور كردن، از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود.

فرآوری زیتون به روش قلیایی كردن

در روش قلیایی كردن، از مواد قلیا برای شیرین كردن زیتون استفاده می شود. متداول ترین ماده ای كه در این روش استفاده می شود، آهک و سود سوز آور است. به روش قلیایی كردن، «روش اسپانیایی» هم گفته می شود و به خاطر این كه زمان کمی برای رفع تلخی زیتون نیاز است، برای كارخانجات كنسرو سازی زیتون، مقرون به صرفه و ارزان تر خواهد بود. در این روش زیتون ها شکسته نمی شود و هسته آن ها هم نباید گرفته شود.

با شیرین كردن زیتون ها به کمک قلیا، رنگ و طعم زیتون تا حدی تحت تاثیر قرار می گیرد و كاهش پیدا می كند. برای بازیابی عطر و طعم زیتون، باید يک مرحله تخمیری در كارخانجات روی زیتون ها اعمال شود كه این مرحله اختیاری است و همه كارخانه ها آن را انجام نمی دهند.

هر چند روش فرآوری با قلیا را می توان در خانه هم انجام داد ولی در هنگام شیرین كردن زیتون به این روش باید نكات ایمنی را به خوبی رعایت كنید تا هم به سلامت خودتان آسیب وارد نشود و هم زیتون ها در پایان سالم و بدون مسمومیت باشند.

فرآوری زیتون به روش خشک كردن

این روش چندان متداول نیست ولی برای بهره بردن از خواص زیتون، يکی از روش هایی است كه به كار می رود. در این روش زیتون ها روی شاخه یا بعد از چیده شدن زیر نور خورشید خشک می شوند. این زیتون ها تلخی کمتری دارند.

زیتون بی هسته باسلام - خواص زیتون بدون هسته - كالری زیتون بدون هسته - زیتون شور بدون هسته - قیمت زیتون با هسته - زیتون بدون هسته سیاه

آیتونا، مجموعه بزرگ و معتبر فروش عمده زیتون بی هسته از شما دعوت می كند برای خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات فرایند خرید و پرداخت، روش های ارسال و تست محصولات از طریق شماره تماس های درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. كارشناسان به بهترین شکل به شما برای خرید بهترین زیتون طارم خوشمزه و خوش طعم کمک می كنند.