(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

زیتون و سوختن چربی ها

  کالری زیتون چقدر است؟ آیا زیتون چاق کننده است؟ زیتون یک میوه‌ی کوچکی است که بر روی درخت رشد می‌کند. رنگ آن نیز نسبت به زمان چیدنش ممکن است سبز یا سیاه باشد

 این میوه‌ی کوچک حاوی ویتامین و مواد معدنی همچون ویتامینE، آهن، کلسیم، مس و … می‌باشد که برای بدن ضروری است.

یکی از بخش‌های اصلی رژیم مدیترانه، زیتون است. زیتون یکی از مواد غذایی‌ چرب محسوب می‌شود که خیلی از افراد این تصور را دارند که مصرف آن موجب افزایش وزن می‌شود. اما باید بگوییم که جواب این سوال کاملا منفی است.

 آیتونا زیتون مرکز فروش عمده زیتون بسته بندی شده و باز، فروشگاه حرفه ای روغن زیتون،زیتون پرورده و ترشیجات آماده همکاری با مراکز مختلف برای ارائه خدمات فروش خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها، نحوه بسته بندی، روند ثبت سفارش و ارسال از طریق شماره تماس 09395599542 تماس بگیرید. و یا به طور مستقیم از فروشگاه آیتونا خرید کنید در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت با کیفیت ترین زیتون طارم را تحویل بگیرید.

خواص زیتون برای لاغری شکم

طبق تحقیقات انجام شده مصرف روغن زیتون طی یک سال نسبت به چربی‌های دیگر باعث افزایش وزن و چربی کمتری و در نتیجه لاغری شکم می‌شود. محققان بر این باور هستند که دلیل آن اسیدهای چرب غیر اشباع مونو موجود در زیتون است.

۱. کالری آن بسیار کم است

هر ۸ عدد زیتون سبز حاوی ۳۱ کالری و هر ۷ عدد زیتون سیاه حاوی ۳۵ کالری می‌باشد. سعی کنید در میان وعده‌های خود به جای چیپس از زیتون استفاده کنید. این کار موجب کاهش ۱.۵ کیلوگرم وزن در سال می‌شود.

۲. سرشار از چربی‌های سالم است

زیتون دارای چربی‌های غیر اشباع است. مصرف چربی‌های غیر اشباع باعث سلامت کلی بدن می‌شود و موجب جلوگیری از تجمع پلاک‌ها و کلسترول بد می‌شود.

۳. به کنترل اشتها کمک می‌کند

تنها با مصرف چند عدد زیتون پیش از وعده ی اصلی می توانید به کنترل اشتهای خود کمک کنید.

۴. سرشار از فیبر است

زیتون به دلیل وجود فیبرهای غذایی یک ماده ی غذایی عالی برای کاهش وزن محسوب می‌شود. یکی از فواید فیبر کمک به کند کردن روند هضم و افزایش سیری به مدت طولانی‌تر است.