(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

زیتون در برابر اسید معده

 

 

مهم ترین کاری که زیتون با معده می کند، کاهش اسیدیته آن است. این یعنی از میزان اسیدی معده کم می کند درنتیجه از بروز برخی اختلالات گوارشی، جلوگیری به عمل می آید. از سوی دیگر روغن زیتون فوق بکر دارای یک سری اجزا و عناصر است که می تواند اثر مخرب اسید های معده را که باعث سوزش سر دل و رفلاکس می شود، خنثی کرده و به عنوان یک لایه محافظ روی دیواره معده عمل کند.

 آیتونا زیتون مرکز فروش عمده زیتون بسته بندی شده و باز، فروشگاه حرفه ای روغن زیتون،زیتون پرورده و ترشیجات آماده همکاری با مراکز مختلف برای ارائه خدمات فروش خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها، نحوه بسته بندی، روند ثبت سفارش و ارسال از طریق فروشگاه آنلاین آیتونا شماره تماس 09395599542 تماس بگیرید. در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت با کیفیت ترین زیتون طارم را تحویل بگیرید.
زیتون پرورده یک پیش غذای بسیار غنی است زیرا حاوی تمام فواید زیتون ، گردو ، انار و سیر است و بسیاری از افراد به دلیل استفاده در رژیم های غذایی آن را می خورند.

از این رو بسیاری از افرادی که از این مشکلات رنج می برند، می توانند از مزایای مصرف زیتون یا روغن زیتون با معده خالی بهره مند شوند.