(آیتونا یه خوشمزه سالم)
12 تیر

فروش زیتون فله شور - بی هسته - درشت - ریز و ...

آیتونا، مرکز فروش زیتون فله و ارسال آن به سراسر ایران در کنار شماست. فروش زیتون درجه فله - فروش زیتون بی هسته فله - زیتون فله درشت و فروش زیتون فله کنسروی جزو خدمات این مجموعه به شمار می رود. آماده همکاری با مراکز مختلف برای ارائه خدمات فروش خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها، نحوه بسته بندی، روند ثبت سفارش و ارسال از طریق شماره تماس 09395599542 تماس بگیرید. در کنار شما هستیم تا با بهترین قیمت با کیفیت ترین زیتون را تحویل بگیرید.

فروش زیتون فله شور - بی هسته - درشت - ریز و ...

آیتونا زیتون موفق شده است طی سال ها فعالیت نیاز بازار را بشناسد و طبق آن خدمات خود را گسترش دهد. فروش زیتون فله به مراکز و حتی شخصی با بهترین قیمت و کیفیت ممکن صورت می گیرد و خدمات ارسال آیتونا کاملا حرفه ای عمل می کند. درنظر داشته باشید در کلیه فرایند تولید زیتون از تولید به مصرف بهداشت اصلی ترین و مهم ترین خط قرمز ماست و سعی داریم در کنار کیفیت آن را همیشه حفظ کنیم. برای خرید زیتون فله شور - بی هسته - درشت - ریز و ... با ما از طریق شماره تماس های ذکر شده در همین صفحه تماس بگیرید.

خدمات فروش زیتون آیتونا به صورت عمده (فله)

  • زیتون شکسته
  • زیتون سوپرویژه
  • زیتون ویژه
  • زیتون ممتاز
  • زیتون جنگلی یا وحشی
  • زیتون بی هسته
  • زیتون پرورده
  • زیتون ماری
  • زیتون شنگه
  • و …

فروش زیتون فله بی هسته

زیتون فله بی هسته هم در آیتونا به روش های مختلفی تولید می شود تا بتوانیم بهداشتی ترین زیتون را به فروش برسانیم. فروش زیتون بی هسته فله جزو خدمات مهم ماست. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

فروش زیتون فله در انواع مختلف - فروش زیتون فله کنسروی

زیتون از لحاظ مزه در انواع مختلف قرار می گیرد، طعم و مزه زیتون به نوع فرآوری زیتون بستگی دارد در واقع ذاتا زیتون تلخ بوده و پس از مراحل شیرین کردن و تلخی زدایی در طعم های مختلف به دست می آید.

زیتون به روش هایی مختلف به دست می آید:

  • زیتون شور با کمک آب نمک 40%
  • زیتون شکسته با کمک آب نمک
  • زیتون سیاه کنسروی با کمک گلوکانات آهن
  • زیتون سبز کنسروی با کمک سدیم هیدروکسید

زیتون تلخ، ترش، شیرین و شور - زیتون با طعم ترش، تلخ، شیرین و شور

زیتون شکسته طعم و مزه نمکی یا شور ندارد ولی برای تلخی زدایی و نگهداری؛ زیتون شکسته نیاز به نمک 3 الی 7 درصد دارد. و زمان مصرف باید اندازه مصرف چند روز را داخل آب معمولی قرار دهیم تا نمک و شوری آن کاملا کنار برود و بعد از آن؛ آن را نوش جان کنیم.

بر عکس زیتون شکسته ؛ زیتون شور همانطور که از نامش مشخص است طعم و مزه ای شور دارد و در تهیه زیتون شور از آب نمک 40% به بالا استفاده می گردد. از جمله روش های تهیه زیتون بدون استفاده از مواد شیمیایی هم می توان به زیتون شور و زیتون شکسته اشاره کرد.

همان طور که می دانید زیتون به شکل ذاتی تلخ و بد مزه است ولی روش سریع برای تولید زیتون شیرین یا طعم های مختلف دیگر شیرین کردن زیتون با کمک سدیم هیدروکسید ( سود) است. طی این عملیات زیتون مزه پیدا کرده و علاوه بر این طعم و مزه می توان با استفاده از روش های تزئینی زیتون را ترش یا سرکه ای کرد و زیتون ترش کنسروی یا زیتون سرکه ای تهیه درست کرد.

زیتون سیاه کنسروی هم مانند زیتون سبز کنسروی شیرین و طعم دار می شود ولی در زمان فرآوری از گلوکانات آهن به عنوان ماده ای برای سیاه رنگ کردن زیتون سبز به کار رفته می شود.

علاوه بر موارد بالا نوعی زیتون تلخ هم وجود دارد که حتی پس از فرآوری هم بعنوان زیتون تلخ شناخته می شود. زیتون تلخ ماری، نوعی زیتون بوده که با روش شکسته فرآوری می شود ولی حتی پس از عمل آوری هم این زیتون؛ تلخ است. پس نتیجه می گیریم 4 طعم اصلی زیتون شامل موارد زیر است:

4 دسته طعم و مزه زیتون:

  1. زیتون شور
  2. زیتون تلخ
  3. زیتون شیرین
  4. زیتون ترش

فروش فله انواع زیتون در ایتونا زیتون به بهترین شکل ممکن و زیر نظر متخصصان این امر صورت می گیرد. برای دریافت جزئیات دقیق تر تماس بگیرید.